İşTakip Programı için bilgisayarıma ek program yüklemem gerekiyor mu?
İşTakip web tabanlı bir yazılımdır. İnternete bağlı olduğunuz her yerden internet tarayıcınız ile yazılıma ulaşabilirsiniz. Bunun için ek bir yazılım yüklemenize gerek yoktur.
Minimum kullanıcı lisansı kısıtlaması var mı?
İşTakip Programında minium kullanıcı lisansı alımı zorunludur. Minumum kullanıcı lisansı adetlerini görebilmek için  websitemizde “Satın Al” sayfamızı inceleyebilirsiniz.
Lisans ücretleri kullanıcı sayısına göre değişiyor mu?
Kullanıcı sayısı arttıkça fiyatlarımızda özel indirimler uygulayabilmekteyiz. Lütfen detaylı bilgi için bizimle irtibata geçiniz. Mevcut paketlerimizi incelemek için lütfen tıklayınız.
İşTakip programını kendi sunucumuzda çalıştırabilirmiyiz?
İşTakip SOY Modeli Bir Yazılımdır! SOY: Servis Olarak Yazılım Nedir? Bir hizmet sağlayıcı tarafından merkezi sunucu üzerinde barındırılan bir yazılımın; birden fazla kişi/kurumun kullanımına sunulmasını sağlayan modeldir. SOY tamamen Servis sağlayıcılar tarafından sunulmaktadır. Bu şu demektir: müşteri olarak işletme ve operasyonel maliyetlerden kurtulmak ve sadece ihtiyacınız kadar olanı için düşük maliyetli ama kaliteli hizmet almak. Rekabetin ve iş kurallarının ivmelendiği yeni ekonomik düzende çevikliğin kurumlar için vazgeçilmez bir hayatta kalma stratejisi olduğunu düşünebiliriz. SOY modeli, şirketlerin ve kurumların ticari olarak lisanslama yolu ile kendi bünyelerinde barındırdıkları ve işlettikleri yazılımların yüksek ön maliyetli ve kompleks yapılarına alternatif olarak, düşük maliyetlerle aynı avantajlara ulaşmayı sağlar. Herhangi bir web sayfasına nasıl ulaşıyorsanız bu yazılıma da web üzerinden bir tarayıcı ile aynı şekilde ulaşmamız mümkündür. Sahip olmanız gereken tek şey ise yalnızca hizmet almanızı sağlayacak bir hesap. Bu aşamada SOY yazılımlarının ücretlendirilmesinin de farklı olduğunu söylemek gerekiyor. Bu teknoloji sayesinde geleneksel lisans satın alma durumu yerini kullanıcı hesaplarına bırakıyor. İşin daha cazip yanıysa şu: ücretlendirme de kullanıcı sayısına bağlı olarak yapılıyor. SOY modelinin temel özellikleri nelerdir;
  • Yazılıma web tabanlı erişim ve yönetim.
  • Her müşterinin kendi lokasyonu yerine merkezi olarak yönetilen işlemler ile müşterilerin sisteme uzaktan her an bağlanabilme imkanı.
  • Uygulamanın tek seferlik, çoklu kullanıcı mimarisi şeklinde sunulması ile gelen fiyatlama, ortaklık ve yönetimsel avantajlar.
  • Merkezi güncelleme, merkezi güvenlik uygulamaları ile gelen kolaylık.
SOY Teknolojileri ve Kurumlara sağladığı avantajlar;
  • Sunucu maliyetleri azaltılır.
  • Teknik bakım ve uygulama geliştirme maliyetleri azaltılır.
  • Güncelleme işlemleri ve maliyetleri sıfırlanır.
  • Lisans maliyetleri sıfırlanır.
  • Kullandığınız süre ve kullanan kullanıcı sayısı kadar ödeme yaparsınız.
  • Hizmeti dünyanın her yerinde alma imkânı.
  • Güvenlik maliyetleri sıfırlanır.
SOY ve son kullanıcıya sağladığı avantajlar;
  • İnternet bağlantısının olduğu her yerden ve her zaman uygulamanıza ulabilirsiniz.
  • Kullanıcılar arasında dosya ve bilgi paylaşımı sağlanır.
  • Matbu evrak maliyetlerinde ve kargaşasında düşüş olur.
  • Tüm yazışmalar ve bilgiler online ortamda barındırılabilir ve otomatik yedeklenir.
  • Online dokümantasyon imkanı sağlar.
  • Hizmet son müşteriye sıradan web tarayıcıları ile sunulur.
  • Hizmetin bedeli yıllık kullanıcı sayısı bazında hesaplanır.
  • Kullanıcı sayısı azaldığında, maliyet azalır.
SOY hizmetini kullanan örnek kuruluşlar;
  • www.turkiye.gov.tr en başta devletimizin vatandaşa, kurumlara ve görevlilerine hizmet verdiği SOY modeli bir yazılımdır.
  • Tüm bankaların Online İşlem Merkezlerinde yapılan Havale, EFT, Hesap Bilgileri gibi işlemlerinin tümünün yapıldığı yazılımlar SOY modelidir.
  • Faceook, Twitter, Gmail, Hotmail, Yahoo ve diğer tüm eposta ve online hizmet sağlayıcıları SOY modeli ile hizmet vermektedir.
İşTakip Programı tüm içeriğinde ve her aşamasında yukarıda örnekleri verilen kuruluşların kullandığı, dünya standartlarında güvenlik ve çalışma prensiplerini içerecek şekilde tasarlanmıştır.
İşTakip programına mobil cihazlardan nasıl girilir?
İşTakip Programı halihazırda tüm akıllı telefon ve tablet ekranlarına optimize edilmiş şekilde sunulmaktadır. Mobil versiyonu kullanmak için cihazınızın tarayıcısından giriş yapmanız yeterlidir.
İşTakip neden internet tabanlıdır?
Günümüz teknolojilerine uygun tasarlanan İşTakip programı internet tabanlı bir yazılım olduğundan herhangi bir CD veya programa ihtiyaç duymadan çalışmaktadır. İnternete bağlı olan tüm cihazlarda herhangi bir tarayıcı kullanarak sisteme erişebilirsiniz. Bu şekilde bir bilgisayara bağlı kalmadan İşTakip programını özgürce kullanabilirsiniz. Kurulum gerektirmez. Virüs bulaşmaz. Yedekleme otomatik yapılır. Güncelleme ve geliştirmeler otomatik yapılır. Bilgisayarınız çökse bile sistem çalışmaya devam eder. Bilgileriniz SSL ve karmaşık şifreleme yöntemleri ile korunur.
İşTakip programını kimler kullanabilir?
Magnet İş Takip programı, belli zaman aralıklarında personelin ve işyerinin genel çalışma performansını detaylı olarak takip edebileceğiniz bir programdır. Elde ettiğiniz bilgileri yazıcıdan çıktı olarak veya MS Excel(.xls) formatında istediğiniz şekilde arşivleyebilirsiniz. Magnet İş Takip, ortalama 4+ personeli olan, işlerini organize etmekte zorlanan, işlerini daha kontrollü takip etmek isteyen ve "her an her yerde" iş performansını görmek isteyen yöneticiler için üretilmiştir. Magnet İş Takip programının genel olarak kullanım alanları şu şekildedir;
  • Ajanslar
  • Emlak Firmaları
  • Bilişim Sektörü
  • İnşaat Sektörü
  • Yerel Yönetimler
  • Pazarlama ve Dağıtım Şirketleri
  • Mimarlık Hizmetleri Firmaları
  • Basın Yayın Sektörü
  • Eğitim Kurumları
  • Döviz Büroları
  • Kuyumcular
  • Toptan Satış Alanları
  • Yayınevleri ve Yayınlar
  • İletişim Şirketleri
  • Organizasyon Şirketleri
  • Dershaneler
  • Öğrenci Dernek ve Klüpleri
  • Danışmanlık
  • Sigortacılık
  • Güvenlik Şirketleri
  • Teknik Servisler
  • Tüp Bayileri
  • Muhasebe Şirketleri
  • Hukuk Büroları
  • Fotoğrafçılar
  • Yemek Şirketleri
  • Mobilya Şirketleri
  • Beyaz Eşya Firmaları
  • Çiçekçiler
  • Spor Salonları
İşTakip programının fiyatı ve ödeme koşulları nedir?
İşTakip Programı kullanıcı sayısı ve dosya alanı baz alınarak, yıllık olarak fiyatlandırılmıştır. Ödeme seçenekleri ve paket konfigürasyonları için buraya tıklayınız.
İşTakip programı nasıl kurulur?
İşTakip Programı tamamen web tanablıdır. Yani internete bağlanan herhangi bir cihazdan yada herhangi bir tarayıcıdan "Hiçbir ek program kurmadan" direk kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Bağlantı adresiniz ve hesap bilgileriniz size eposta ile gönderilir.
İşTakip programı için nasıl destek alabilirim?
90 322 235 57 53 - 90 322 235 57 54 no'lu telefonları arayabilirsiniz. Yada buraya tıklayarak destek almak için eposta gönderebilirsiniz.
İşTakip programı nedir?
İşlerini takip etmekte zorluk yaşamaya başlayan, hangi personelinin gün sonunda ne kadar iş yaptığını öğrenmek isteyen, işleri genelde bilgisayar veya telefon üzerinden yürüyen kurumlar için İşTakip mükemmel bir çözümdür.